Als je je vetpercentage wilt verlagen of je spiermassa wilt verhogen is voeding 60-70% bepalend. Tijdens deze module leer je de dingen die je moet weten om je doelen te gaan bereiken. Jij gaat het doen en Radical Fit ondersteund jou tijdens dit proces. Gezond eten hoeft niet moeilijk te zijn!

Jouw huidige voedingspatroon & doelstelling

Als eerste schrijf je jouw huidige voedingspatroon uit, zodat we inzicht krijgen in wat je al eet. Wat doe je al goed en wat moet er veranderd gaan worden. We bepalen samen wat jouw doelstelling wordt voor de komende weken.

Kwaliteit

Vervolgens leer je stap voor stap wat gezonde voeding is, maar je leert vooral waarom dat zo is. Nu ga je ook snappen hoe je de vetverbranding kunt stimuleren, honger kunt voorkomen en meer energie kunt krijgen door de juiste voeding te eten.

Kwantiteit

Het plan is volledig op jouw lichaam afgestemd. Je vetpercentage wordt gemeten en we berekenen ook jouw activiteitslevel. Hierdoor weten we precies hoeveel je zult gaan eten per dag.

Spiermassa

Meer spiermassa betekent een hoger metabolisme(stofwisseling). De hoeveelheid eiwitten die je gaat eten is precies afgestemd op jouw spiermassa en zorgt voor een verhoging, waardoor je sneller je doel zult bereiken.

Jij bepaald

Het mooie van dit programma is dat jij baas blijft over je eigen voeding en dat je iedere maaltijd zelf kunt samenstellen. Radical Fit geeft geen voorgeschreven voedingsschema’s. In plaats daarvan leer je zelf wat en hoeveel je het beste kunt eten.

Het programma

Afspraak 1: duur 2,5 tot 3 uur.

Op de afgesproken datum ga je van start (zo snel mogelijk natuurlijk).

Ondersteuning: Tijdens het 6-weekse traject krijg je volledige ondersteuning via mail of app.

Afspraak 2: na 6 weken, evaluatie, vetmeting en hoe verder.

225 euro p.p.

symbol_percent
LAGER VETPERCENTAGE
dumbbell
HOGERE SPIERMASSA
battery_status5
ENERGIEKER

 

 

 

 

 

 

 

BEL VOOR EEN AFSPRAAK